Geoblog.pl    wojtan    Podróże    Dookola Azji    life time experiences

life time experiences

Pakistan
Pakistan, Abbottābād

Mimo iz przyjechalismy do Abbottabadu zmeczeni tego dnia mialo sie jeszcze wiele zdazyc.
Pierwsza byla wycieczka do wioski rodziny Anwar, miejscowosc polozona jest w okolicznych gorach. Jedziemy w odwiedziny do rodziny i oddac pare strzalow z dubeltowki dla zabawy.
Jadac serpentynami podziawiurowionego asfaltu zglebiamy historie rodziny Faisala. Jego przodkowie zawsze mieli wiele do powiedzenia w tym kraju- politycy, biznesmeni- znali wiele osobistosci XX wieku jak np. Jackie Kennedy czy krolowa Elzbieta. W domu prezydenckim zgromadzono niesamowite prezenty otrzymane od tych i innych.
Gdy dojechalismy do Koli rudobrody wujek przywital nas slowami- takich to tu jeszcze nie bylo :) Dowiedziawszy sie o celu naszej wizyty pytal czy chcemy postrzelac z kalasznikowa. Pytanie to pojawialo sie w kazdym z domow (kazdy tu taki sprzet posiada). Nie chcac wzbudzac poplochu w okolicy Faisal z Fahadem sugeruja by zostac przy dubeltowce.
Walilismy z 40 metrow do celu, trafic sie nam nie udalo, ale bylo fajnie i glosno.
Wrociwszy do domu zostalismy rozdzieleni.
Siostry urzadzily babski wieczorek gdzie mialo miejsce malowanie mandhi (tradycyjne przedswiateczne lub przedweselne malowanie rak henna), przebieranie w tradycyjne stroje i malowanie. Zabawa przednia.